TomTom GO Navigator 6" - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TomTom GO Navigator 6" op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wolter 01-07-2023

Goede routebegeleiding, bedenkelijke schermkwaliteit

Geschreven voor: TomTom GO Navigator 6"

Ik ben een jarenlang gebruiker van TomTom systemen. Ook dit systeem werkt qua routebegeleiding fijn. De installatie verliep eenvoudig, met Bluetooth als enige punt waar je even moest opletten. Updaten gaat vlot. Kaarten voor Europa zijn voor mij voldoende.
Toch een 6 gegeven?
Nou het scherm werkt nostalgisch. Ik kan mij de eerste goedkope Android tablets nog herinneren. Daar doet het mij aan denken. De bescheide resolutie is voor mij niet zo'n probleem. De geringe helderheid (ze staat op 100%) en de donkere hoeken door een niet egale uitlichting doen denken aan oude foto's. Dat ergert mij. Is niet van deze tijd.
Maar als hij het langer volhoudt dan dan mijn oude Go Discovery (na 2,5 jaar dood) ben ik al blij.

Samengevat: fijne routebegeleiding, bedenkelijke scherm kwaliteit!

Pluspunten

• goede installatie
  • fijne routebegeleiding

Minpunten

• geen helder scherm
  • zwakke lichtverdeling scherm